Betalen

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen voor je bestelling:

iDEAL - Doe veilig en gemakkelijk je online aankopen. Met iDEAL kun je direct betalen via je eigen bank, zonder extra gegevens in te vullen. U kunt als Nederlandse consument betalen met iDEAL. De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, Revolut, SNS, Svenska Handelsbanken, Triodos Bank, Van Lanschot. 
Bancontact - Je kunt als Belgische consument betalen met Bancontact. Met Bancontact kun je direct betalen via je eigen bank, zonder extra gegevens in te vullen. Dit is een populaire betaalmanier in België.
De Belgische banken zijn: Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

Creditcard - U kunt betalen met uw American Express, Visa en Mastercard creditcard. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar uw CVC code. Deze 3-cijferige code vindt u op de achterkant van uw creditcard. Deze code is een extra veiligheidscontrole. Met de creditcard kun je aankopen doen en achteraf betalen.

PayPal - Met PayPal kun je online aankopen doen zonder je creditcardgegevens te delen. Je kunt de betaling verrichten met je PayPal-saldo.

Belfius - Belfius heeft een eigen betaaloplossing voor hun klanten. Consumenten met een Belfius-rekening kunnen gebruik maken van de Belfius Pay Button om directe betalingen te doen vanuit Belfius Direct Net.

KBC/CBC - KBC en CBC hebben een eigen betaaloplossing voor hun klanten. Consumenten met een KBC- of CBC-rekening kunnen gebruik maken van de KBC of CBC Pay Button om directe betalingen te doen.

Klarna (achteraf betalen) - Een flexibele betaalmethode die je de mogelijkheid geeft om je aankopen achteraf te betalen of in termijnen af te lossen. Met Klarna kun je een product eerst ontvangen en beoordelen voordat je ervoor betaalt. Heeft u vragen over de betaling van Klarna? Neemt u dan gerust contact op met Klarna via 020 808 2852. Meer informatie vindt u op www.klarna.com/nl/.

 

Terugbetaling

Nadat het geretourneerde product bij ons wordt ontvangen, duurt het gemiddeld 5 dagen voordat je het bedrag terug op je rekening ontvangt. Het kan wel eens voorkomen dat een verwerking langer duurt dan 5 werkdagen. Als je na 8 werkdagen nog steeds geen geld terug hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, heb je recht op het herroepingsrecht. Indien je gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, moet je het product in de originele staat (ongebruikt en het product label nog bevestigd), in de originele verpakking (indien mogelijk) aan ons retourneren. Zorg ervoor dat je het complete product retourneert. Als er iets ontbreekt kan SUITSUIT eventuele kosten bij je in rekening brengen.

Lees meer over het herroepingsrecht.

 

< Verzenden Verzenden & Retourneren > 

Contact


MAILEN

klantenservice@suitsuit.com

Ma-Vr: 8:30 tot 17:00


BELLEN

+31 (0)35 76 00 208

Ma-Vr: 8:30 tot 17:00


WHATSAPP

+31 (0)35 76 00 208

Ma-Vr: 8:30 tot 17:00